rodzinie

5 prostych, zabawnych pomysłów na rodzinną kondycję

Wiesz, dlaczego ćwiczenia są ważne dla Twojej rodziny: może obniżyć ryzyko zachorowania na serce, kontrolować wagę i pomóc dzieciom lepiej radzić sobie w szkole. I pozwala dzieciom wypalić trochę energii. Dodatkowo, zajęcia rodzinne i fitness w młodym wieku mogą znacznie pomóc dzieciom w kształtowaniu zdrowych nawyków na całe życie.

Ale nie oczekuj, że twoje dzieci będą rozumiały – lub nawet przejmują się – tymi rzeczami. Twoim zadaniem jest sprawić, aby zobaczyli, że poruszanie się jest fajniejsze. Gdy ćwiczenie wydaje się być zabawą, cała rodzina będzie się z tego cieszyć i będzie bardziej skłonna do tego.

Oto pięć pomysłów na rodzinną sprawność fizyczną, dzięki którym możesz się poruszać.

Pieszo lub rower, gdzie tylko możesz

Wykorzystaj siłę mięśni: skorzystaj z roweru lub przejdź do sklepu spożywczego, biblioteki lub do szkoły lub wydarzeń sportowych swojego dziecka. Idź na rodzinny obiad po 30 minutach zamiast iść prosto do telewizora. Śledź kroki każdego z krokomierzy i spróbuj dodać więcej dystansu co tydzień. Użyj dziennika ćwiczeń rodzinnych lub kolorowych naklejek, aby śledzić swoje postępy. Umieść dziennik lub wykres na lodówce, aby przypomnieć o dobrym wysiłku.

Zaplanuj aktywne spotkania rodzinne

Podaj swoją rodzinną sprawność fizyczną, a także ciasto na przyjęciu urodzinowym swojego dziecka, planując aktywne gry, takie jak wyścigi tagami lub sztafetami. Starsze dzieci mogą bawić się na imprezie tanecznej.

Każde duże zgromadzenie dzieci to także świetna okazja do gry zespołowej. Wystarczy udać się do pobliskiego boiska do piłki nożnej lub boiska do koszykówki. Inne pomysły na imprezę aktywną: zabawa na basenie, jazda na rolkach lub na łyżwach lub wspinaczka na krytej sali gimnastycznej.

Podczas rodzinnych lub świątecznych spotkań, wyłącz telewizor i wybierz się na spacer po okolicy lub wybierz się na krótką wycieczkę do miejscowego parku. Możesz też wypożyczyć wszystkich na meczu lub koszykówce.

rodzina

Znajdź czas na grę

Odłóż 30 minut trzy razy w tygodniu, aby ćwiczyć z dziećmi. Spraw, by była częścią Twojej rutyny po szkole lub po kolacji. Jeśli twoje dzieci są młode, mogą polubić grę w klasy lub ukryć się w chowanego. Wykop piłkę nożną lub strzelaj do obręczy ze starszymi dziećmi.

Planuj co najmniej jedną aktywność rodzinną w każdy weekend. Może to być tak proste, jak zabieranie maluchów na plac zabaw – lub tak trudne, jak całodzienna wędrówka z nastolatkiem. Jeśli Twoje dzieci są już dorosłe, możesz nawet uzyskać darmowe spiny i zagrać w bardziej poważne gry. Należy jednak pamiętać, aby ograniczyć te, ponieważ nie jest bardzo zdrowa sprawność fizyczna.

Kluczem do przenoszenia dzieci jest planowanie czasu na aktywności fizyczne. Możesz znaleźć ten czas, wyłączając telewizor, na początek. Następnie zaoferuj różnorodne zajęcia rodzinne, zarówno konkurencyjne, jak i niekonkurencyjne. Kiedy dzieci badają różne sposoby poruszania ciałem, mogą znaleźć ćwiczenia, które lubią i na dłuższą metę chcą się trzymać.

Śpiewaj i tańcz podczas sprzątania

Odłóż czas na prace domowe i rób je razem jako rodzina. Odtwarzaj muzykę w miarę porządków i na zmianę wybierając ulubione utwory. Młodsze dzieci uwielbiają pomagać i mogą zbierać zabawki lub zamiatać podłogi podczas tańca z miotłą. Starsze dzieci mogą pryskać, odkurzać i pomagać w robieniu łóżek.

SportSpraw, aby praca na podwórzu była mniej uciążliwa

Ciesz się pracą sezonową w stoczni. Młodsze dzieci mogą pomóc sadzić i pielęgnować ogród. Starsze dzieci mogą zgarniać liście na stos – i wskakują do niego. Spraw, by łopata śnieżna była zabawna dla wszystkich, budując fort śnieżny lub tworząc rodzinę ludzi na śniegu.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *